onsdag den 6. juni 2012

En helt almindelig onsdag

Idag har det bare været en helt almindelig onsdag... Manden har ryddet op i værkstedet, uden at jeg måtte være med, øv! Så derfor har jeg rigtig været i køkkenhaven, jeg har fået luget og vandet, for hold da op hvor alt trænger til vand! Agurkerne var nu blevet så store at de også kunne komme i drivhuset sammen med tomaterne, så nu er det bare at vente på at det hele bærer furgt!
Posten har været forbi med en lille pakke til mig! Jeg har et stykke tid snakket om at jeg godt kunne tænke mig en dymo, men det skulle ikke være den helt almindelige dymo, nej det skulle være en præge dymo... Så søndag aften bestilte jeg en over nettet, efter at have læst Lonnie's indslag her. Hun havde ret i at ekspeditionen gik hurtigt og alt var helt i orden..
Her ser i så vidunderet ! Vi købte en del tape til i forskellige farver, så er der til et godt stykke tid :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar