søndag den 6. maj 2012

Weekend, weekend, weekend


Endelig weekend ! Denne uge har bare været prop fyldt med alt for meget efter mit hoved ! Vi har spist ude ved venner og familie 3 dage, haft besøg, været til familie tam tam, jeg har hjulpet nogle gode venner med at plante 19.000 jordbær planter og så har vi faktisk kun haft 2 aftner på sofaen, alene herhjemme.... Puha ! Her i weekenden har der været lidt mere tid til at gøre det man havde lydt til, istedet for altid at skulle jage rundt til alt muligt. Der har været genbrugsbesøg, leget med kreative ting, lavet glasset i drivhuset(endelig) og tilsidst blev det lige til en lille smut tur til Giro d'italia i Struer....

Billedet er taget i sidste weekend hvor jeg havde heldet med mig på genbrug.. Jeg slap med sølle 40 kr. for det hele på billedet ! Spejlet er jeg igang med at give en makeover.

Spejlet fra billedet ovenover er næsten klar til at få papir/tapet på... Så kommer det svære i processen, hvilket papir skal man vælge? Kunne godt tænke mig at det skal være et rigtigt "tøsespejl", så overvejer den prikkede grønne til venstre bag spejlet, også 3 forskellige lyserøde i siderne.

Tilsidst får i lige et billede af en af mine tegninger, er blevet en smule bidt af at tegne zentangels, efter inspiration hos hende her. Syntes det er en rigtig god måde at stresse af på, og så ser det jo også ret godt ud (hvis jeg selv skal sige det :)) Uglerne er købt i Netto for lang tid siden..








   Det var alt for nu, I må have en god uge ! Jeg ser især frem til torsdag, hvor min kæreste og jeg skal til bedsteforældredag i hans nevøs vuggestue ( lidt tidligt at blive bedste?).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar